Biedronka poszukuje pracowników na lato

Sieć ruszyła właśnie z kampanią rekrutacyjną, aby zachęcić kandydatów do pracy w sezonie letnim.

Plakaty i kampania w mediach społecznościowych skierowane są głównie do młodych ludzi poszukujących możliwości zarobku w miejscowości, w której mieszkają w czasie wakacji, niezależnie od lokalizacji.

Obecnie opublikowanych jest ok. 70 ogłoszeń na terenie całej Polski, w większych i mniejszych miejscowościach.

Poza atrakcyjną stawką godzinową (minimalna wynosi 14,70 zł) Biedronka oferuje także elastyczny grafik dostosowany w miarę możliwości do pracownika, w związku z czym może on połączyć pracę z wyjazdami wakacyjnymi oraz umowę zlecenie z możliwością przejścia na etat.

O tym jak Biedronka zachęca do pracy w jej sklepach w sezonie pisaliśmy również tutaj.

– W sezonie letnim nad Bałtykiem wyzwaniem jest zapewnienie turystom i lokalnym mieszkańcom stałej dostępności wszystkich produktów oraz sprawnej i szybkiej obsługi - mówiła w czerwcu Joanna Bukała, dyrektor HR makroregionu w Jeronimo Martins Polska. - By to osiągnąć, zwiększamy zespoły w naszych placówkach. Ochotnicy, którzy chcą na czas wakacji przenieść się do miejscowości nadmorskiej, stanowią duże wsparcie dla sklepu, a z drugiej strony sami mają okazję skorzystać po pracy lub w dni wolne z pobytu nad morzem. Ponadto jest to też szansa na dodatkową nagrodę finansową, sięgającą 350 zł brutto miesięcznie dla sprzedawcy-kasjera. Oczywiście jako pracodawca finansujemy też zakwaterowanie i dojazd – zapewnia Joanna Bukała.

Biedronka – w sezonie letnim - oferuje także pracę w miejscowościach nadmorskich pełnoletnim dzieciom swoich pracowników. Są one zatrudniane w oparciu o umowę zlecenie i mogą liczyć nad 5-dniowy grafik pracy oraz darmowe zakwaterowanie i pokrycie lub zwrot kosztu dojazdu.

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce – firma zatrudnia ok. 67 tys. osób na umowy o pracę.

Joanna Hamdan 9079 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }