Marka O ... Dobre. Pewne. Twoje! z nowymi lodami

Należąca do Polskiej Grupy Supermarketów, marka O ... Dobre. Pewne. Twoje! wprowadziła do sklepów Top Market, Delica i Minuta8 nowe lody na patyku oraz sandwiche lodowe, poszerzając tym samym portfolio lodów marki własnej.

W czerwcu asortyment marki własnej Polskiej Grupy Supermarketów poszerzył się o sandwiche lodowe w wafelku o smaku truskawkowo-waniliowo-czekoladowym oraz waniliowe lody na patyku z kawałkami migdałów, oblane czekoladą premium. 

- Segment lodów należy w Polsce do jednego z najdynamiczniej rozwijających się w branży spożywczej. Konsumenci są coraz bardziej otwarci na nowe smaki i coraz więcej wydają na lody. Oczekujemy dalszych wzrostów, w szczególności w kategorii premium – mówi Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy PGS.

Marka O ... Dobre. Pewne. Twoje! ma już dwa lata. Jak zapowiadają przedstawiciele Polskiej Grupy Supermarketów do 2020 r. liczba ta ma wzrosnąć do 350.

Polska Grupa Supermarketów skupia obecnie ponad 600 sklepów pod markami TopMarket, Delica i Minuta8. Jej marka własna zadebiutowała w połowie 2017 r.  W tym roku na półkach sklepów zagościła m.in. chemia gospodarcza O… Dobre. Pewne. Twoje! oraz liczne produkty mrożone (np. pyzy, pierogi). W połowie kwietnia wprowadzono nową markę wódki – Spiżarnię Dworską, która konkuruje w ramach segmentu mid-premium.

 

Ilona Mrozowska 3276 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }