Lady Gaga na wyłączność Amazona

Piosenkarka ogłosiła, że wprowadzi na rynek linię kosmetyków dostępnych tylko na platformie zakupowej Amazon.

Marka Haus Laboratories pojawi się w sprzedaży już we wrześniu i będzie dostępna dla klientów Amazona w kilkunastu krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Japonii.

Ten ruch podkreśla, że ​​największy na świecie sklep internetowy zwiększa konkurencję ze sprzedawcami tradycyjnych kosmetyków, takimi jak Ulta Beauty (ULTA.O) i Sephora-parent LVMH (LVMH.PA), która niedawno wprowadziła na rynek markę kosmetyków autorstwa piosenkarki Rihanny.

Lady Gaga, która w tym roku otrzymała Oscara za piosenkę „Shallow”, powiedziała, że ​​Amazon jest właściwym partnerem, ponieważ przyjął jej przesłanie o samoakceptacji.

Źródło i zdjęcie: www.reuters.com

Joanna Hamdan 9506 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }