Poznańska Półwiejska 2 z sieciami Pepco i Dealz

Jesienią tego roku w poznańskiej inwestycji Półwiejska 2 zagoszczą dwie nowe marki: sieć Pepco i dyskont Dealz. Lokale Pepco i Dealz znajdą się na parterze.

Pepco to europejska sieć dyskontów oferująca odzież i produkty dla domu. W Polsce marka rozwija się dynamicznie od kilkunastu lat. Dealz natomiast jest międzynarodową siecią sklepów, będącą częścią największej w Europie sieci dyskontów – Poundland. Oferuje produkty spożywcze, drogeryjne, artykuły do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, artykuły papiernicze i inne. 

Sama Półwiejska 2 to pięciokondygnacyjny budynek klasy A o powierzchni użytkowej 9100 mkw., oferujący część handlowo-usługową na dwóch poziomach oraz część biurową. Na potrzeby handlu i usług przeznaczono również kondygnację podziemną budynku oraz pierwsze piętro. Do dyspozycji klientów jest dwupoziomowy parking. Obok Wśród najemców obiektu są już takie marki, jak ING, Jean Louis David, Cukiernia Sowa, McDonald’s czy Aldi.

Półwiejska 2 znajduje się w ścisłym centrum miasta, na terenie śródmiejskiej strefy pieszej, w bezpośrednim sąsiedztwie wielu istotnych dla potencjalnych najemców placówek i urzędów, m.in.: Urzędu Miasta, Sądu Rejonowego i Okręgowego, Poczty Polskiej, w pobliżu uczelni i Starego Rynku. Sklepy wraz z lokalami gastronomicznymi są zlokalizowane od strony ul. Półwiejskiej, która jest najpopularniejszą ulicą handlową Poznania charakteryzującą się dużym nasileniem ruchu pieszego. Szacuje się, że ten popularny deptak każdego dnia odwiedza ponad 40 000 osób.

 

Ilona Mrozowska 3272 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }