Profi zbliża się do poziomu 100 mln sztuk produkcji pasztetów rocznie

Znajdująca się od lat w czołówce producentów żywności na polskim rynku firma chwali się wynikami i udziałem w rynku.

Na zdjęciu: Paweł Ornatek, prezes zarządu Profi

Z najnowszych badań Nielsena, na które powołuje się Profi wynika, że drugie półrocze producent rozpocznie z ponad 50-procentowym udziałem w rynku pasztetów drobiowych oraz dynamicznie rosnącą popularnością kategorii zup gotowych.

Wśród kluczowych filarów sukcesu prezes zarządu Profi, Paweł Ornatek wymienia między innymi rozszerzenie sieci dystrybucji, rozwój portfolio w kierunku dominujących na rynku trendów oraz poszerzanie sektora produktów klasy premium.

- Bycie liderem motywuje nas do nieustannej pracy nie tylko nad nowymi, ale i obecnymi produktami. Przykładem jest udoskonalenie receptur oraz zmiana opakowań dostępnych od 15 lat na rynku zup gotowych w softpacku. Dzięki takim działaniom chcemy poprawić ich smak z myślą o stałych klientach, a także o pozyskaniu  nowych grup odbiorców - mówi Paweł Ornatek.

Obecna od ponad ćwierćwiecza na rynku firma pierwsze półrocze br. zamyka z takimi sukcesami, jak wprowadzenie zupełnie nowej kategorii smalcu w słoikach (Smalec Szlachetny dostępny w trzech smakach) oraz relaunchem składającej się z kilkudziesięciu produktów linii zup i dań chłodzonych, dla których stworzone zostały zupełnie nowe receptury i zaprojektowano nową szatę graficzną.

Anna Jackowicz, dyrektor marketingu w firmie Profi dodaje, że punktem szczególnym w rozwoju firmy stała się bez wątpienia zmiana logotypu, który teraz funkcjonuje w nowej, odświeżonej wersji. - Ta symboliczna poniekąd zmiana bardzo dobrze oddaje nasz stosunek do aktualnej sytuacji rynkowej – zależy nam na stałym unowocześnianiu oferty, jednak z poszanowaniem tradycyjnych produktów, które zapewniły nam obecną, wysoką pozycję w branży - dodaje Anna Jackowicz.

Jej zdaniem naturalną konsekwencją odświeżenia logotypu stała się również poprawa identyfikacji wizualnej całego portfolio produktów Profi oraz opracowanie nowego layoutu opakowań, spójnego z nowoczesnymi trendami w projektowaniu. Trwają ponadto prace nad stworzeniem dopasowanej względem zmian w portfolio intuicyjnej strony internetowej, opartej na nowym języku komunikacji z klientem.

Firma nie tylko stale poszerza swoje portfolio. - Obok nowości w ofercie Profi królują oczywiście flagowe pasztety w opakowaniach aluminiowych. Przez swój kultowy smak cieszą się one stale rosnącą popularnością, dzięki czemu dużymi krokami zbliżamy się do produkcji na poziomie 100 mln sztuk pasztetów rocznie - dodaje prezes zarządu.

Joanna Hamdan 9355 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }