Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Hazy Beer

Piwo, które powstało z analiz marketingowych.

- To rozwiązanie strategiczne, które zaproponowało Demo pracując przy rebrandingu piw Cornelius z browaru Sulimar. Obsługa obejmowała nowy koncept produktu, skonfigurowanie nowego portfolio marki, uzgodnienie strategii cenowych, sporządzenie rekomendacji produktowych – nowych smaków. W warstwie kreatywnej – odpowiadaliśmy za projekty nowych opakowań, a także działania komunikacyjne nowej marki w mediach w oparciu o serię filmów i reklam graficznych – mówi Jacek Sadowski, autor strategii dla Corneliusa.

Piwa rzemieślnicze to w większości piwa nieklarowne, czyli niefiltrowane, bo warzone dawnymi metodami i charakteryzujące się naturalnym osadem. Prosi się tu o porównanie do soku. Sok z kawałkami miąższu, gęsty, wyciskany wprost z owoców jest lepszy i znacznie wyżej ceniony od soku klarownego z kartonu, produkowanego zazwyczaj masowo z koncentratu. Podobnie teraz jest z piwem nieklarownym, w którym naturalny osad świadczy o rzemieślniczym wykonaniu. Właśnie w tym osadzie znajduje się to, co jest najlepsze w piwie: smak , własności odżywcze, aromat, czego nie uświadczymy w piwach koncernowych. Na takich właśnie faktach Demo oparło strategię Hazy Beer.

Joanna Hamdan 9355 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }