Seko. Zapiekane makrele

Po hawajsku lub po azjatycku.

Seko, polskie przedsiębiorstwo przetwórstwa rybnego, pokazuje kolejne rybne nowości. Tym razem jest to  zapiekana makrela w dwóch smakach.

Wersja po azjatycku jest pikantniejsza w porównaniu do wersji hawajskiej. Produkty są oferowane w 200-g opakowaniach.

– Na rynku nie było jeszcze opiekanej makreli w sosie warzywnym, więc badając gusta naszych Klientów zdecydowaliśmy się na wprowadzenie takiego produktu. Oba smaki są idealne dla konsumentów szukających urozmaicenia i przede wszystkim nie mają konserwantów – mówi Kazimierz Kustra, prezes Seko.

Ich ceny oscylują wokół 3-3,50 zł za opakowanie. Makrele są dostępne dla klientów m.in. takich sieci jak: Netto, Stokrotki oraz w sklepach detalicznych na terenie całego kraju.

Joanna Hamdan 9079 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }