PepsiCo. Pepsi Freeze i 7UP Freeze

Dłuższe orzeźwienie podczas letnich upałów.

PepsiCo jako jedna z pierwszych firm w Polsce postanowiła wprowadzić na rynek mrożone napoje gazowane. Konsumenci mogą wybrać między smakiem znanej Pepsi, a orzeźwiającym, limonkowo-cytrynowym smakiem 7UP. Napoje Freeze powstały z myślą o młodych, dynamicznych ludziach, lubiących i poszukujących nowości,
a jednocześnie doceniających wyjątkowe orzeźwienie.

Napoje Freeze dostępne są aktualnie w kilku wybranych restauracjach, a ich przygotowanie wymaga zastosowania zaawansowanych technicznie urządzeń chłodzących. Zostały one zaprojektowane i wyprodukowane w USA, instalacja tych nowatorskich urządzeń w wybranych do testu lokalach była możliwa dzięki szczegółowym testom i technicznemu wsparciu lokalnego działu sprzętu marketingowego, który także odpowiada za sprawne działanie urządzeń. Tego typu maszyny zostały zainstalowane w Polsce po raz pierwszy.

Pilotaż jest przeprowadzany wspólnie z firmą AmRest, największym partnerem gastronomicznym PepsiCo w regionie Europy Centralnej, w wybranych restauracjach Burger King oraz KFC w Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu. Jeśli ta forma orzeźwienia spotka się z uznaniem wśród konsumentów, napoje Freeze będą stopniowo udostępniane w kolejnych punktach gastronomicznych.

Joanna Hamdan 9343 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }