"Herosi Innowacyjności" - sprawdź jak wziąć udział w konkursie

W odpowiedzi na prośby przedsiębiorców zainteresowanych konkursem "Herosi Innowacyjności" Eurocash podjął decyzję o przedłużeniu zbierania wniosków konkursowych do 24 lipca, do końca dnia.

„Herosi Innowacyjności” to ogólnopolski konkurs organizowany przez Grupę Eurocash, skierowany do właścicieli prowadzących lokalne sklepy detaliczne, współpracujących z Grupą Eurocash. Do 24 lipca mogą oni zgłaszać pomysły na wprowadzenie innowacji w swoich punktach handlowych lub ich otoczeniu.

Spośród nadesłanych zgłoszeń internauci i niezależne jury wybierze najciekawsze inicjatywy, które zostaną sfinansowane przez Eurocash. Na zwycięzców czekają nagrody o łącznej wartości 1 mln zł. Innowacje, o które chodzi w konkursie, to nie tylko najnowsze technologie, ale również rozwiązania służące rozwojowi sklepu oraz ułatwieniu i usprawnieniu codziennych zakupów klientom.

Grupa Eurocash zachęca także wszystkich zainteresowanych do zapoznania się z zaktualizowanym regulaminem, dostępnym na stronie www akcji www.herosiprzedsiebiorczosci.pl. Dodatkowe informacje o akcji uzyskać można kontaktując się z Biurem Obsługi Projektu tel. (22) 22 113 46 70, info@herosiprzedsiebiorczosci.pl.

Trzy kategorie i znani ambasadorowie

W konkursie mogą wciąć udział przedsiębiorcy prowadzący sklepy w sieciach franczyzowych współpracujących z Eurocash: abc, Delikatesy Centrum, EuroSklep, Gama, Groszek, Lewiatan, Koliber oraz podmioty prowadzące abc na kołach, a także detaliści prowadzący niezależne małoformatowe sklepy, którzy w terminie od 1 marca 2018 r. do 24 lipca 2019 r. przynajmniej raz dokonali zakupów na kwotę 1.000 zł netto w jednej z jednostek biznesowych Eurocash.

Pomysły można zgłaszać poprzez stronę www.herosiprzedsiebiorczosci.pl od 15 maja do 24 lipca w 3 kategoriach, a nad ich oceną czuwać będzie trójka ambasadorów konkursu, którzy zasiadać będą również w jury konkursu. Obok ambasadorów gremium składać się będzie z 6 ekspertów, po dwóch dedykowanych każdej z kategorii.

  • W kategorii „Zmieniam świat lokalnie” nagrodzone zostaną pomysły na zmianę w sklepie lub jego okolicy, w których nacisk zostanie położony na innowację skierowaną do lokalnej społeczności. Ambasadorem kategorii będzie Katarzyna Dowbor, dziennikarka i prezenterka telewizyjna, która od 6 lat prowadzi program telewizyjny, w którym pomaga polskim rodzinom zmieniać na lepsze ich domy.

  • W kategorii „Inwestuję w technologię” wybrane zostaną propozycje związane z wykorzystaniem rozwiązań technologicznych, a jej ambasadorem będzie Zbigniew Urbański, dziennikarz technologiczny i prezenter telewizyjny. Urbański od ponad 10 lat testuje najnowsze gadżety i rozwiązania technologiczne poprawiające jakość życia Polaków.

  • W kategorii „Stawiam na praktyczne rozwiązania”, której ambasadorem będzie Przemysław Talkowski, dziennikarz biznesowy i społeczny znany m.in. z programu „Państwo w Państwie”, wyróżnione zostaną pomysły praktyczne, ułatwiające prowadzenie sklepu i robienie w nim zakupów.

Wypełniając wniosek konkursowy uczestnicy będą szacować koszt swojego innowacyjnego projektu, który mieścić się powinien w jednym z trzech progów budżetowych: do 15 000 złotych, od 15 001 do 50 000 złotych i od 50 001 do 100 000 złotych. Poza wyceną wdrożenia innowacji bardzo istotne będzie jej uzasadnienie, z którego jasno powinno wynikać w jaki sposób skorzystają na niej klienci sklepu i w jaki sposób realizacja pomysłu przyczyni się do rozwoju biznesu zgłaszającego.

Głosowanie internetowe nad zakwalifikowanymi do konkursu inicjatywami potrwa od 1 sierpnia do 10 września.

Po zakończeniu głosowania wszystkie projekty zostaną poddane ocenie jury, które oceni projekty biorąc pod uwagę liczbę głosów oraz biznesowy potencjał pomysłu w każdej z 3 kategorii. Wyniki konkursu Herosi Innowacyjności ogłoszone zostaną 24 września podczas Kongresu Akademii Umiejętności Eurocash. Organizator konkursu zamierza nagrodzić jednego przedsiębiorcę grantem wysokości do 100 000 zł, a trzech kolejnych kwotami do 50 000 zł. Eurocash nagrodzi pozostałych 50 laureatów dofinansowaniem do 15 000 zł każdy. Zwycięzcy będą mogli realizować swoje pomysły do 31 października 2020 r.

Ilona Mrozowska 3137 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }