Lody na poprawę humoru

Polacy jedzą lody, bo to poprawia im nastrój. Konsumują je również w przypływie radości, ważnych chwilach oraz wyjątkowych miejscach - tak wynika z przeprowadzonego przez markę Koral badania na ten temat.

Niemal wszyscy Polacy, bo aż 92% są zdania, że jedzenie lodów poprawia im nastrój. Na pytanie o uczucia z jakimi kojarzą się lody 9 na 10 respondentów wskazało radość, kolejne miejsca zajęła przyjaźń i miłość. Lody towarzyszą konsumentom zatem w najważniejszych chwilach i pozostają we wspomnieniach na zawsze.

Lody są również niemal kultowym deserem kojarzonym z latem, plażą, beztroską i wakacjami. We wspomnieniach Polaków najczęściej pojawiają się jako nagroda po zakończeniu roku szkolnego, ważnym wyjściem z rodzicami do kawiarni i czasem nad Bałtykiem. Badania pokazują, że 47% badanych za wyjątkowy smak sprzed lat uważa właśnie lody śmietankowe na patyku. Dane te pokazują, że lody nie są tylko zwykłą słodką przekąską, ale wywołują konkretne uczucia i przenoszą w czasy beztroskiego dzieciństwa.

Tylko 1% badanych nie kojarzy lodów z żadnym uczuciem.

- Dla nas lody to nie tylko produkt, który sprzedajemy – wierzymy, że lody są wyjątkowym deserem, który towarzyszy nam w wyjątkowych chwilach i mają magiczną zdolność przenoszenia nas w czasy beztroskiego dzieciństwa - mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral. - Każdy z nas potrafi przypomnieć sobie smak lodów śmietankowych na patyku podczas pierwszych wakacji, albo lody gałkowe jedzone po odbiorze świadectw szkolnych na koniec roku. Staramy się, aby smaki sprzed lat były wciąż obecne w produkowanych przez markę Koral lodach, aby tworzyć piękne wspomnienia kolejnych pokoleń - zapewnia Piotr Gąsiorowski.

Na pytanie z jakim miejscem lub sytuacją kojarzą się panu(i) lody, najczęstszym wskazaniem był spacer w parku (27%), w drugiej kolejności plaża nad morzem (19%), a w następnej rodzinne spotkania (16%), spotkania ze znajomymi (14%) oraz wieczór w domu (11%). Dla dwudziestolatków jedzenie lodów kojarzy się z przebywaniem ze znajomymi (23%) a dla osób z dziećmi poniżej 18 lat to czas spędzany na spacerach w parku (33%).

Badania przeprowadzone przez Instytut Kantar Polska na zlecenie PPL Koral w maju br. metodą CAWI na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie 1000 Polaków w wieku 15 lat i więcej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }