"Salatino w moim tempie"

Pod takim hasłem rozpoczęła się letnia kampania reklamowa sałatek rybnych należących do polskiej marki Graal.

Promuje ona innowacyjną linię zdrowych posiłków dla osób aktywnych. Działaniom promocyjnym w sklepach towarzyszy kampania w głównych stacjach telewizyjnych, w internecie oraz w prasie.

Celem kampanii „Salatino w moim tempie” jest wsparcie promocyjne dwóch linii sałatek rybnych na bazie tuńczyka: Salatino, których naturalny skład jest odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego konsumenta. Druga linia promowana w kampanii to limitowana seria Salatino ProAge – sałatki z ziołowymi dodatkami funkcjonalnymi, stworzone z myślą o potrzebach kobiet w określonych grupach wiekowych. 

Kampania telewizyjna „Salatino w moim tempie” realizowana jest za pomocą spotów 15”. Scenariusze reklam są żartobliwym ukłonem w stronę sytuacji, w których potrzebujemy szybko zjeść coś smacznego i zdrowego. Reklama TV dodatkowo zawiera przekaz, że idea Salatino jest czymś więcej niż opowieścią marketingową – to posiłek, który autentycznie może zachwycić smakiem i składem.

Zadaniem przyjętej komunikacji w letniej kampanii Salatino jest wzmocnienie wizerunku kategorii sałatek rybnych, jako zdrowych, gotowych posiłków dla każdej kobiety. Hasło kampanii „Salatino w moim tempie” ma zwrócić uwagę na fakt, że sałatki rybne w formie, w jakiej proponuje je Salatino, pasują do różnorodnych stylów życia i do kobiet z różnym potrzebami dietetycznymi.

- Kampania „Salatino w moim tempie” ma łączyć cele biznesowe i wizerunkowe. Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii wracamy ze zdwojoną siłą by jeszcze mocnej wspierać zarówno markę Salatino, jak i idee wygodnego posiłku dla kobiet dbających o formę i witalność. Kampania ma charakter 360 stopni i będzie realizowana w lipcu i sierpniu, ponieważ czas letni jest idealnym momentem dla tego typu dań. Spoty TV emitowane będą w ogólnopolskich stacjach: TVN, Polsat, TVP oraz w stacjach tematycznych. W digitalu promocja Salatino będzie widoczna wszędzie tam gdzie jest nasz konsument – będziemy mu towarzyszyć o każdej porze dnia - mówi Wojciech Szejna, dyrektor ds. rozwoju i marketingu Grupy Graal.

Joanna Hamdan 9079 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }