Duży Ben liczy już 50 sklepów

Nowa placówka, stworzonej przez Grupę Eurocash sieci marketów alkoholowych, została właśnie otwarta w Poznaniu. A na tym nie koniec.

W piątek 12 lipca pierwszy market alkoholowy pod szyldem Duży Ben pojawi się również na Dolnym Śląsku. 51 placówka sieci zacznie działalność we Wrocławiu.

- Sieć Duży Ben rozwija się niezwykle dynamicznie, co jest dowodem na to, że nasz sposób sprzedaży alkoholu przypadł do gustu Polakom - mówi Dawid Kula, dyrektor generalny sieci Duży Ben. - Kiedy zaczynaliśmy tworzyć nasz pomysł na biznes, mieliśmy świadomość, że nikt nie robi tego tak, jak oczekiwaliby konsumenci. Choć alkohol jest teoretycznie dostępny na każdym kroku i o każdej porze dnia i nocy, to nadal wiele do życzenia pozostawiały warunki jego sprzedaży. Chcieliśmy to zmienić i stworzyć nowoczesny koncept, który trafi w szerokie gusta - tłumaczy Dawid Kula.

Jego zdaniem otwarcie 50. sklepu, to najlepszy dowód na to, że nam się udało. Dzisiaj świętujemy otwarcie sklepu w Poznaniu, a w kolejny piątek wejście na całkiem nowy rynek.

- Dolny Śląsk był dla nas naturalną kolejnością. Chcemy budować świadomość marki stopniowo, prowadząc ekspansję w sąsiednich regionach. Zatem po województwie wielkopolskim i lubuskim przyszła kolej na Dolny Śląsk i Wrocław – wyjaśnia Kula. Dodam jeszcze, że naszym konceptem interesują się przedsiębiorcy z różnych regionów w Polsce. Dostajemy sporo zapytań z województwa mazowieckiego, czy małopolskiego. Jednak zgodnie z przyjętą wizją ekspansji, nowe placówki otwieramy w ustalonych z góry regionach - dodaje.

Sieć Duży Ben funkcjonuje na rynku od 2016 r. Koncept ma w założeniu łączyć szeroką ofertę produktów alkoholowych w atrakcyjnych cenach z fachowym doradztwem. Przedsiębiorcy zainteresowani prowadzeniem Dużego Bena mogą skorzystać z możliwości otwarcia sklepu w systemie franczyzowym, lub agencyjnym.

Nowy sklep Dużego Bena w Poznaniu znajduje się przy ul. Wierzbięcice 23, a pierwszy wrocławski sklep będzie znajdował się przy ul. Hubska 78.

Joanna Hamdan 9507 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }