Nestlé wprowadza batonik w ekologicznym opakowaniu

Nie folia, ale nadający się do recyklingu papier chroni najnowsze batoniki Nestlé pod marką YES!

Nestlé ogłosił wprowadzenie na rynek batonów orzechowo-owocowych w nowej, nadającej się do recyklingu papierowej owijce. Nowa technologia ma pozwolić na szerokie zastosowanie opakowań papierowych nadających się do recyklingu w przemyśle cukierniczym. Do tej pory szybkie pakowanie przekąsek o długim terminie przydatności do spożycia odbywało się tylko przy użyciu folii i laminatów z tworzyw sztucznych. Teraz papier będzie mógł być używany na dużą skalę, gwarantując jakość produktu i świeżość przez cały okres trwałości.

– Konsumenci szukają bardziej naturalnych i zrównoważonych opcji, kiedy wybierają przekąski, zarówno pod względem składników, jak i opakowań. Nasze batony YES! są produkowane ze zdrowych składników które troszczą się o różnorodność natury. Teraz pakujemy w papier, dzięki czemu opakowania są łatwe do recyklingu i unikamy tworzenia odpadów plastikowych – powiedział Patrice Bula, dyrektor ds. strategicznych jednostek biznesowych, marketingu i sprzedaży w Nestlé.

Linia batonów obejmuje cztery smaki, m.in. ciemną czekoladę z solą morską i migdałami, ciemną czekoladę z bananem i orzechami pekan czy malinami i nasionami chia. Są bogate w błonnik i białko, nie zawierają laktozy ani cukru.

Od lipca baton YES! dostępny jest w Austrii, Belgii, Czechach, Francji, Niemczech, Irlandii, Luksemburgu, na Malcie, w Holandii, Portugalii, na Słowacji, w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Nestlé zapowiada wprowadzenie go na kolejne rynki.

Magdalena Weiss 2189 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }