W ramach obchodzonego jubileuszu, Herbapol-Lublin rusza w trasę nad polskie morze z akcją „Herbapol Food Truck”, który odwiedzi 7 nadmorskich miast: Władysławowo, Juratę, Jastarnię, Jastrzębią Górę, Łebę, Gdynię oraz Sopot. W specjalnie zaaranżowanej strefie konsumenci będą mogli spróbować produktów marki Herbapol, w tym nowości, takich jak herbatki, które przygotowuje się z zimną wodą czy gotowych do picia napojów ziołowych i herbacianych. W wybranych miastach animacje odbywać się będą w ramach akcji „Scena Kulturalna”. Wakacyjny cykl eventów zakończy się świętowaniem w Lublinie.
Jesienią działania związane z jubileuszem firmy zostaną wsparte komunikacją w prasie, a na rynku pojawi się limitowana edycja produktów, nawiązująca do 70-letniej historii tradycji marki na polskim rynku. Z tej okazji zaprojektowano również okolicznościowe logo Herbapol, które towarzyszy komunikacji. Zwieńczeniem obchodów będzie coroczna gala „Herbapol Esencja Natury”, podczas której marka Herbapol nagradza osoby ze świata kultury, nauki, sportu, które w swoim życiu zawodowym lub prywatnym – inspirują i kierują się właśnie naturą.
Kreację i produkcję Herbapol Food Truck oraz cykl animacji nad morzem przygotowała agencja eventowa A&A Agencja. Za wsparcie PR odpowiada agencja Big Picture.
Firma Herbapol-Lublin powstała w maju 1949 r. jako „Centrala Zielarska” z oddziałem w Warszawie i wybranych miastach Polski. Przez ostatnie 70 lat nieustannie się rozwija, z sukcesem łącząc tradycję z nowoczesnością. Herbapol-Lublin niezmiennie opiera swoją działalność na produktach wysokiej jakości, które inspirowane są naturą. Portfolio firmy obejmuje dwie wiodące marki – Herbapol (m.in. herbaty, syropy, produkty dżemowe, napoje) oraz Big-Active, którą firma przejęła 8 lat temu.