Karol Milewski dołącza do zarządu Omnipack

W firmie zajmującej sie logistyką dla sektora e-commerce obejmie stanowisko chief commercial officera.

Karol Milewski ze spółką Omnipack związany jest od samego początku - jest jej współzałożycielem, a do niedawna członkiem rady nadzorczej. Jako CCO Omnipack planuje skupić się przede wszystkim na rozwoju procesów sprzedażowych, marketingu i współpracy z partnerami.

- Jestem bardzo podekscytowany perspektywą, jaką ma przed sobą Omnipack i pod wielkim wrażeniem produktu, który udało nam się w spółce zbudować - przede wszystkim dzięki doświadczonemu zespołowi pod wodzą Tomka Kasperskiego i Rafała Szcześniewskiego. Bardzo wierzę w produkt oparty o mocne fundamenty technologiczne, który rozwiązuje kompleksowy problem logistyki (fulfillmentu) w firmach e-commerce w Europie. Obecnie jesteśmy na świetnej trajektorii i cieszę się, że będę pracował z tak utalentowanym zespołem - mówi Karol Milewski. 

Karol Milewski jest przedsiębiorcą i inwestorem związanym z branżą digital od początku swojej kariery. Ma na swoim koncie zbudowanie od zera dwóch rentownych biznesów B2B z udanym exitem (Groupon Polska i iProspect - wcześniej Marketing Wizards).

Od 2016 roku pełnił w Polsce funkcję prezesa zarządu iProspect - lidera digital marketingu na świecie. Dzięki doświadczeniu zdobytemu na wielu rynkach europejskich w InPost i PayPal, zna rynek usług dla e-commerce zarówno od strony marketingowej i sprzedażowej, jak również procesowej i logistycznej.

Omnipack to lider logistyki średnich e-commerce w Polsce. Zajmuje się pełną obsługą logistyczną sklepów internetowych - od magazynowania, poprzez pakowanie, wysyłkę, a także obsługę zwrotów oraz szereg usług dodatkowych. Codziennie wspiera ponad 100 firm w realizacji zamówień i zaspokojeniu potrzeb e-konsumentów - zarówno w Polsce, jak na całym świecie. Do grona jego klientów należą takie firmy, jak: Esprit, Muscat, Gepetto, Sugarfree, Urban Legend czy Kayax.

Joanna Hamdan 9323 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }