Upały za nami, czas na podsumowania

W upały w Biedronce najszybciej schodziły z półek woda, radlery i piwo bezalkoholowe, soki oraz lody. Rosło też zainteresowanie wodami funkcjonalnymi zawierającymi m.in. witaminy, elektrolity czy naturalną kofeinę.

Jak informuje Jeronimo Martins Polska, operator sieci Biedronka, gdy temperatury za oknem sięgały  30°C lub więcej, klienci najchętniej wybierali wodę. Dwukrotnie częściej niż w zimie poszukiwali również gazowanych wód smakowych.

Zauważalnie rosło ponadto zainteresowanie tzw. wodami funkcjonalnymi zawierającymi dodatkowo m.in. witaminy, elektrolity czy naturalną kofeinę.

W kategorii piw klienci częściej decydowali się na te lekko alkoholowe, bezalkoholowe lub typu Radler – ich sprzedaż w wakacje jest trzykrotnie większa niż w pozostałych miesiącach.

Latem, co oczywiste, dużym zainteresowaniem cieszą się też lody, dlatego już od wiosny sieć wzbogaca ich ofertę. - W tym roku szczególnie mocno postawiliśmy na ofertę skierowaną do młodych, aktywnych ludzi i zaoferowaliśmy unikalne lody Marletto w saszetkach. Bardzo dużą popularnością cieszy się też lód w kostkach – klienci kupują go ponad sześć razy częściej niż wynosi średnia sprzedaż w pozostałych miesiącach roku - dodaje Karol Sęktas, kierownik działu doskonalenia pracy sklepu w Jeronimo Martins Polska. 

Jak na razie synoptycy nie przewidują powrotów do ekstremalnych upałów z jakimi mieliśmy do czynienia w czerwcu.

 

Ilona Mrozowska 3258 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }