"Herosi Innowacyjności"

W organizowanym przez Grupę Eurocash konkursie, który ruszył w połowie maja pula nagród wynosi aż 1 mln zł.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji są innowacje – rozumiane nie tylko jako najnowsze technologie, ale także jako nowe rozwiązania dla biznesu i klientów. Dzięki najnowszej odsłonie konkursu przedsiębiorcy – właściciele lokalnych sklepów współpracujących z Grupą Eurocash – mogą wprowadzić innowacyjną zmianę w swoim sklepie lub w jego okolicy, wygrywając w konkursie pieniądze na realizację pomysłu.

Trzy kategorie
Uczestnicy konkursu mogą zdecydować się na jedną z trzech kategorii tematycznych. Każdej z nich patronuje ambasador, osoby znane z mediów.

• Zmieniam świat lokalnie. Kategoria jest skierowana do tych przedsiębiorców, którzy angażują się w życie lokalnej społeczności i chcą zmieniać okolicę sklepu. Wśród propozycji, które mogą zgłaszać, mieszczą się m.in. takie pomysły jak strefa wypoczynkowa dla mieszkańców na pobliskim skwerze czy tablica ogłoszeniowa. Ambasador: Katarzyna Dowbor, dziennikarka i prezenterka telewizyjna, od 6 lat prowadzi program, w którym pomaga polskim rodzinom zmieniać na lepsze ich najbliższe otoczenie.

• Inwestuję w technologię. Ta kategoria jest dedykowana tym, którzy interesują się nowymi rozwiązaniami technologicznymi i chcieliby wprowadzić je w swoim biznesie. Wśród inicjatyw można wymienić m.in. wymianę oświetlenia na takie, które poprawi ekspozycję produktu, samoobsługową kasę czy elektroniczne cenówki.
Ambasador: Zbigniew Urbański, dziennikarz technologiczny, prezenter telewizyjny; od ponad 10 lat testuje najnowsze gadżety i rozwiązania technologiczne poprawiające jakość życia Polaków.

• Stawiam na praktyczne rozwiązania. To kategoria dla tych właścicieli sklepów, którzy myślą o kliencie – jak zachęcić go do zakupów w sklepie. Chodzi m.in. o takie udogodnienia, które pozwolą zaoszczędzić czas kupujących, sprzyjają rozwojowi biznesu czy budowaniu relacji z klientami. Wśród zgłaszanych innowacji mogą więc znaleźć się pomysły takie jak: piec do wypieku pieczywa, ekspres, który zapewni świeżą i aromatyczną kawę, czy nowe wózki zakupowe.
Ambasador: Przemysław Talkowski, dziennikarz biznesowy i społeczny, znany m.in. z programów „Państwo w Państwie”, który co tydzień gromadzi przed telewizorami 2 mln widzów.

Oprócz kategorii temaycznych uczestnicy konkursu muszą zdecydować się na start w jednej z trzech kategorii finansowych (patrz ramka).

Trzy etapy
Na stronie herosi przedsiebiorczosci.pl prowadzący sklepy mogą zgłaszać pomysły na planowane innowacje. Aby wziąć udział w „Herosach Innowacyjności”, należy przede wszystkim zapoznać się z zasadami i regulaminem akcji, a następnie wybrać na stronie internetowej kategorię tematyczną i finansową oraz wypełnić krótki formularz dostępny na stronie akcji wraz z kosztorysem.
Etap rekrutacji zgłoszeń trwa do 14 lipca.

Przedsiębiorcy będą mieli szansę zachęcać swoich klientów do głosowania – każdy z nich otrzyma plakat do powieszenia w sklepie oraz ulotki do rozdania.
Dzięki nim kupujący dowiedzą się o akcji, poznają projekt oraz będą mogli na niego zagłosować. Każdy z nich na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl może oddać codziennie jeden głos na wybrany przez siebie projekt w każdej kategorii finansowej. Dodatkowo dla najbardziej zaangażowanych głosujących Eurocash przygotował konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

Po głosowaniu nad wszystkimi projektami pochyli się jury, w skład którego wchodzą niezależni eksperci w każdej z trzech kategorii. Ocenę końcową projektu będzie stanowić suma punktów za poparcie społeczne (z głosowania internetowego) oraz punkty za biznesowy potencjał pomysłu, przyznane przez jury.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas IV Kongresu Przedsiębiorców Polskiego Handlu, który odbędzie się 24 września br. w Łodzi. Zwycięzcy będą mogli realizować swoje pomysły do 30 kwietnia 2020 r.

Konkursowi patronują miesięcznik „Handel” i portal handelextra.pl.

Link do strony programu: www.herosiprzedsiebiorczosci.pl

Katarzyna Pierzchała 2838 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }