Biedronka i Vanish we wspólnej akcji

W jej ramach niepotrzebne, ale nadające się do użytku ubrania można przynieść do 300 sklepów sieci i wrzucić do specjalnego kontenera.

Akcja „Daj swoim ubraniom drugie życie” będzie prowadzona od 27 czerwca do 25 lipca.

Aby wziąć w niej udział, wystarczy niepotrzebne ubrania wrzucić do różowego kontenera, oznaczonego jej logotypem. Ubrania zostaną wyprane przez firmę Reckitt Benckiser, producenta odplamiaczy Vanish, a następnie przekazane Caritas.

Zbiórkę ubrań wspiera kampania w głównych stacjach telewizyjnych – są to 10-sekundowe informacje o akcji, towarzyszące spotom promującym produkty do prania.

Szczegóły na www.vanish.pl/drugiezycie.

Joanna Hamdan 9548 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }