Kolejny Empik zmienił się w Future Store

Tym razem modernizację przeszedł sklep sieci w bydgoskim CH Focus.

Uruchomiony po trwającej od kwietnia przebudowie bydgoski salon to 20. Future Store w Polsce.

Nowoczesne wnętrza, czytelna nawigacja i funkcjonalna oraz przyjazna prezentacja produktów to nie jedyne udogodnienia dla klientów. Domeną Future Store jest tak zwane serce salonu, czyli duże ekrany w centrum sklepu informujące o ciekawych premierach, nowościach i aktualnościach ze świata kultury i rozrywki.

Salon w CH Focus jest zlokalizowany na parterze i funkcjonuje na powierzchni 730 mkw. Sklep oferuje szeroki wybór produktów pomagających rozwijać pasje i zainteresowania – oprócz książek, muzyki, gier, filmów, biletów na różne wydarzenia oraz artykułów kreatywnych, odbiorcy mogą też korzystać z punktu odbioru zamówień internetowych – z Empik.com i Empik Foto. W ofercie nie zabraknie też kolekcji lifestylowych, prasy z Polski i zagranicy, kartek okolicznościowych czy artykułów biurowych. 

Pierwszy Empik Future Store powstał niemal trzy lata temu w warszawskiej Galerii Mokotów. Formuła salonów zakłada, że w przyjaznej dla klientów przestrzeni dostępne są rozwiązania omnikanałowe ułatwiające zakupy. Są to m.in. zlokalizowane w salonie interaktywne urządzenia multimedialne, które podpowiadają, inspirują, umożliwiają wybór produktów, a następnie wyświetlają mapę ze wskazówkami, jak do nich trafić.

Joanna Hamdan 9523 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }