Rabat zadowolony z targów centralnych

Prawie 90 wystawców oraz blisko 700 osób wzięło udział w targach centralnych sieci Rabat, które odbyły się w połowie czerwca w Zakopanem.

Z roku na rok targi Rabatu rozrastają się. W tym roku wzięła nich udział rekordowa liczba osób - prawie 700 osób, a wśród nich franczyzobiorcy z całej Polski, dostawcy oraz kontrahenci największych firm branży FMCG.

- To kolejna edycja, która przyciągnęła swoim zasięgiem ogromne zainteresowanie uczestników – cieszy się zarząd firmy Rabat Detal. - Targi idealnie sprawdzają się jako forma kreowania wymiany handlowej. Są również istotnym elementem aktywności promocyjnej i wizerunkowej – uważają przedstawiciele spółki.

Ich zdaniem najważniejszym i osiągniętym celem, było nawiązanie relacji biznesowych. - Cieszy nas fakt tak owocnych i zrealizowanych zamówień. Możemy śmiało stwierdzić, że kolejna edycja targów sieci Rabat została zakończona sukcesem! - nie kryją entuzjazmu.

Dla porównania, ubiegłoroczne targi centralne sieci Rabat odbyły się 15 czerwca w Wiśle. Goszczono blisko 600 osób, czyli około 15% więcej niż rok wcześniej. Sala targowa o powierzchni 1800 mkw. pozwoliła na prezentację prawie 70 wystawców. Na stoiskach można było m.in. zagrać na symulatorze Formuły 1, kosztować różnorodnych produktów przygotowanych na degustacjach, wygrać vouchery na weekendowy wypoczynek w MS PRO Apartamenty w Kołobrzegu z nielimitowanym dostępem do strefy fitness & spa. Spotkanie w Wiśle było szczególne z racji nowego większościowego udziałowca sieci. W ub.r. roku GK Specjał kupił szyld Rabat od PGD. Na koniec 2018 r. Rabat zrzeszał 1302 sklepów. Obecnie sieć liczy już ponad 1700 sklepów.

Miesięcznik „Handel” oraz portal handelextra.pl patronowały tegorocznym targom w Zakopanem.

 

Katarzyna Pierzchała 5229 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.