Wyzwanie Smaku Pepsi rusza w Polskę

Rozpoczęła się kampania promująca siódmą już edycję wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez PepsiCo.

Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także spotkać zaproszonych do udziału w wydarzeniach influencerów.

Tegoroczne Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera kampania 360°, która ruszyła 17 czerwca.

Obejmuje ona m. in. nowy 15” i 30” spot reklamowy. Film wyświetlany będzie w TV oraz VOD (Player), a także w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram); dodatkowe wsparcie zapewni reklama na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz w wybranych radiostacjach.

Ponadto kampanię wspierać będą działania zaproszonych do akcji partnerów, którzy wykorzystają swoje kanały społecznościowe do zapraszania fanów do udziału w letnich wydarzeniach. Kampania obejmuje również działania PR.

Spot reklamowy promujący tegoroczną kampanię Wyzwania Smaku Pepsi przygotowała agencja BBDO. Za działania w Internecie odpowiada Agencja Artegence, a za zakup mediów Media Direction. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Joanna Hamdan 9084 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }