Danonek na tropie zwierząt zmieniających kolor

Marka rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy.

Oczywiście w towarzystwie Danonka, bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.

Jak co roku w sezonie letnim, tak i tym razem na sklepowych półkach pojawią się Danonki z patyczkami, które ułatwiają zmianę serka w mrożoną przekąskę. Samodzielne przygotowywanie tego letniego przysmaku to dodatkowa atrakcja dla dzieci. Zaś dołączony do produktu kolorowy patyczek to nie tylko gadżet, który gwarantuje dzieciom mnóstwo zabawy i radości z samodzielnego przyrządzania przekąski. To także inspiracja dla rodziców do tego, by w ciepłe dni podawać mrożone Danonki jako jedną z 3-4 rekomendowanych przez ekspertów porcji produktów mlecznych, które powinny się znaleźć w diecie dziecka.
 
Dzieci uwielbiają zwierzęta, a im bardziej zwierzę rzadkie i niezwykłe, tym większa dziecięca ciekawość. Tego lata Danonek rozbudzi zainteresowanie dzieci, odkrywając przed nimi zwierzęta potrafiące zmieniać kolory. Do każdego promocyjnego opakowania Danonków dołączony jest jeden z pięciu patyczków ze zwierzętami zmieniającymi ubarwienie, np. kameleonem, żabą – rzekotką drzewną, konikiem morskim, lisem polarnym lub ośmiornicą olbrzymią.
 
Patyczki zmieniają barwę pod wpływem temperatury, dlatego przygotowując smakowitą dziecięcą przekąskę na lato – mrożone Danonki – można ją teraz połączyć z ciekawą opowieścią o osobliwościach zwierząt. To świetna okazja, by w okresie wakacyjnym kontynuować edukację w formie zabawy, przy okazji wzbogacając dietę dziecka o produkty mleczne, jakimi są Danonki. Patyczki ze zwierzątkami są jednocześnie łyżeczkami. Promocją objęte są wszystkie serki Danonki 50 g i 90 g dostępne w wielopakach.
 
W ramach działań promocyjnych zaplanowano dystrybucję materiałów POS w sklepach, nowe opakowania produktów, a także 15-sekundowy spot reklamowy oraz kampanię telewizyjną i w social media, wykorzystującą edukację przez rozrywkę. Akcja promocyjna potrwa od czerwca do sierpnia.
 
Agencją odpowiedzialną za koncepcję kreatywną kampanii oraz realizację jest VMLY&R Poland. Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom, zaś zakupem mediów digital - agencja K2 Precise. Kampanię uzupełniają działania z zakresu influencer marketingu i PR prowadzone przez Danone.
 
Joanna Hamdan 9084 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }