Netto z odsłoną programu lojalnościowego

Tym razem w zamian za zakupy sieć oferuje swoim klientom zniżkę na noże marki Thomas by Rosenthal Group.

Wystarczy robić zakupy w sklepach sieci i zbierać naklejki. 10 naklejek upoważnia do zakupu noży Thomas by Rosenthal Group z rabatem nawet do 75%.

W ofercie programu lojalnościowego dostępne jest osiem rodzajów noży o różnym przeznaczeniu oraz długości.

W sklepach sieci Netto można będzie znaleźć również dodatkowe akcesoria w promocyjnej cenie – drewnianą deskę do krojenia oraz stojak na noże marki Thomas by Rosenthal Group.

Nowa akcja lojalnościowa potrwa do 14 września i można do niej przystąpić we wszystkich sklepach Netto.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.