Hochland świętował 25-lecie

14 czerwca, na uroczystej gali w Poznaniu ponad 600 osób - pracowników z Kaźmierza, Węgrowa i z innych części Polski świętowali ten jubileusz.

Zaproszonych zostało wielu gości w tym m.in. Claudia Reich, córka jednego z założycieli firmy; prezes zarządu grupy Hochland, Peter Stahl oraz prezesi i koledzy z innych filii Hochland.

Była również duża grupa „pionierów” biznesu, koledzy z Polski i Niemiec, którzy przyłożyli rękę do powstania firmy i od początku uczestniczyli w budowie zakładów produkcyjnych.

Obecnie polski oddział Hochland specjalizuje się w produkcji serów kremowych (w krążkach, plasterkach, bloczkach i kubeczkach), serów twarogowych (Almette, Hochland Kanapkowy), serów żółtych i pleśniowych (Valbon).

Galę, która odbyła się 14 czerwca na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, poprzedził Festiwal Serów, gdzie zaplanowano pokaz serowych „finger foods” autorstwa znanych szefów kuchni. Kulinarne zastosowanie serów kremowych przedstawił Jakub Kasprzak, bankietowe mini przekąski zainspirowały Davida Gaboriauda,  praliny czekoladowe Janusza Profusa, a wszystko to w towarzystwie pokazu barmańskiego.

Gali towarzyszyła wystawa „Pyszne od 25 lat” prezentująca prace wykonane przez pracowników Hochland Polska, zdobywców pierwszych miejsc,  w ramach kolejnych 12-tu edycji konkursów fotograficznych.

Na gali "Pyszne od 25 lat" celebrowano wieloletnią obecność Hochland w Polsce. Był czas na okolicznościowe przemówienia prezesów, filmy, rozmowy i wspominki. Przyznano także tytuły dla najbardziej wyróżniających się i zaangażowanych pracowników, w kategoriach. Uczestnicy gali mogli także wziąć udział w konkursie i wygrać 5 dwuosobowych weekendów we Francji, Hiszpanii, Rosji, Niemczech i Rumunii, wszędzie tam, gdzie Hochland ma swoje filie.

Ponadto można było zrobić pamiątkowe zdjęcie na ławeczce Hochlanda.

Atrakcjami wieczoru był występ Krzysztofa Cugowskiego z Zespołem Mistrzów oraz Hochland Bandu złożonego z pracowników Hochland Polska. Zabawę taneczną poprowadził DJ Jędrzej z udziałem grupy Punto Latino. 

Joanna Hamdan 9692 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }