Coca-Cola wprowadza na rynek kawę

Koncern zaprezentował właśnie nową gamę gotowej do spożycia kawy w puszce pod marką Costa.

Na razie produkt dostępny będzie w Wielkiej Brytanii. Następnie pojawi się w Chinach i w Polsce.

Kawa Costa Coffee na Wyspach dostępna będzie w sprzedaży pod koniec czerwca w trzech wariantach: Classic Latte, Caramel Latte i Black Americano. Produkt zawiera 30% mniej cukru w ​​porównaniu z innymi kawami gotowymi do spożycia w Wielkiej Brytanii, a ziarna kawy używane do jej wyrobu mają certyfikat Rainforest Alliance.

Kawa będzie dostępna w 250-ml puszkach, które w 100% nadają się do recyklingu.
Źródło i zdjęcie: www.esmmagazine.com
 
Joanna Hamdan 9084 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }