Kosmetyki Bevola mają już rok

Obecnie oferta marki własnej sieci Kaufland obejmuje 127 produktów dla całej rodziny.

Wśród produktów Bevola dla kobiet i mężczyzn można znaleźć takie propozycje jak szampony i odżywki do włosów, płyny i żele pod prysznic, dezodoranty czy pasty do zębów. W ofercie Kauflandu są także produkty dla dzieci i niemowląt, takie jak niezawierające alkoholu, barwników i substancji odzwierzęcych chusteczki nawilżające czy szampony, których bezpieczeństwo potwierdzone zostało testami dermatologicznymi.

Po roku od debiutu marki Bevola na polskim rynku największą popularnością wśród klientów cieszą się jej produkty do pielęgnacji ciała, środki higieniczne dedykowane kobietom czy pieluszki i nawilżane chusteczki dla najmłodszych.

Zdaniem sieci Kaufland ich sukces tkwi w wysokiej klasy składnikach. To m.in. zawarty w kremach, redukujący głębokość zmarszczek koenzym Q10 czy odbudowujący nawilżenie skóry kwas duo-hialuronowy.

Na etykietach można znaleźć także regenerujące i odżywiające skórę masło shea, które jest źródłem witamin A oraz E i łagodzi podrażnienia. Składnikiem produktów jest również chroniący przed czynnikami zewnętrznymi, a także doskonale sprawdzający się przy pielęgnacji skóry i włosów olejek makadamia.

W lipcu 2018 r. Kaufland rozwinął ofertę w segmencie private label w kategorii tekstyliów dla rodzin, w tym dzieci i wprowadził do sprzedaży markę Kuniboo.

O rynku marek własnych pisaliśmy m.in. tutaj.

 

Joanna Hamdan 9685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }