Nowy Komfort, czyli od a do z

Sieć uruchomiła w Warszawie swój pierwszy wielkopowierzchniowy sklep, w którym można znaleźć m.in. kuchnie i łazienki, a nie tylko drzwi i podłogi.

Nowy sklep w Warszawie jest pierwszym, który obok podłóg, wykładzin, dywanów i drzwi oferuje zupełnie nowe kategorie produktów – kuchnie oraz łazienki. W sklepie są dekoracje oraz akcesoria do aranżacji wnętrz, można też skorzystać z usługi projektowania i profesjonalnego doradztwa w zakresie urządzania domu. Pierwszy modelowy sklep sieci mieści się na rogu Al. Krakowskiej i ul. Mineralnej w Warszawie.

– Nowy model biznesowy naszej sieci to rozwiązanie będące kontynuacją dotychczasowego rozwoju firmy oraz siostrzanych firm w ramach naszej Grupy - tłumaczy Wojciech Kiestrzyń, prezes zarządu firmy. - Do tej pory te koncepty funkcjonowały oddzielnie, a teraz postanowiliśmy połączyć je pod jednym szyldem i dachem. Chcemy, aby dobrze znana klientom marka Komfort, była nowoczesna i w pełni odpowiadała na ich potrzeby. Komfort inspiruje, doradza, lecz także zapewnia wsparcie przy projektowaniu, transporcie oraz montażu podłóg, drzwi, kuchni, łazienek a nawet szaf – dodaje Wojciech Kiestrzyń.

Michał Szlapański, dyrektor marketingu firmy dodaje, że analiza trendów konsumenckich i potrzeb klientów potwierdziły, że w obliczu remontów oraz zmian w aranżacji swojego mieszkania czy domu, klienci potrzebują przede wszystkim kompletnych rozwiązań oraz kompleksowego wsparcia. Dlatego zgromadziliśmy w jednym miejscu nie tylko bogaty asortyment, ale pokazaliśmy go w bardzo realnej i atrakcyjnej formie, w dziesiątkach funkcjonalnych aranżacji. Ponadto służymy pomocą fachowych doradców oraz projektantów, którzy przygotują dla klienta wizualizację jego wymarzonej kuchni bądź łazienki. Do tego świadczymy usługi związane z montażem zakupionych u nas produktów. Dzięki temu klient w jednym miejscu może zrealizować swój remont od A do Z – zapewnia Michał Szlapański.

Joanna Hamdan 9685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }