Pierwszy sklep bezkasowy Take&Go powstaje w Poznaniu

Firma Surge Cloud otworzy w Poznaniu pierwszy bezkasowy sklep sieci Take&Go. Będzie on czynny całą dobę, 7 dni w tygodniu. Obecnie trwają prace adaptacyjne i montaż technologii. Sklep mieści się przy ul. Półwiejskiej 13. Znajdzie się w nim 900 indeksów produktowych.

Sklep bezkasowy to zupełnie nowy format na rynku. - Klienci nie będą musieli samodzielnie kasować produktów przy finalizacji transakcji, czy korzystać z pomocy kasjera. Cały proces odbywa się automatycznie i przyspiesza proces zakupowy - mówi Jacek Spychała, zarządzający marką Take&Go. Wszystko dzięki nowatorskiemu zintegrowaniu kilku technologii, w tym tagów RFID na produktach. W momencie dotarcia do strefy kasującej system rozpozna zakupione produkty i wyświetli je na ekranie; rolą klienta będzie tylko opłacenie zakupów.

Istotną rolę w całym procesie zakupowym odgrywać będzie smartfon. To właśnie za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej zainstalowanej w telefonie, klient będzie miał możliwość wejścia i opuszczenia sklepu. Nowa sieć przygotowuje również specjalne zniżki dla stałych klientów.

Pierwszy sklep w centrum Poznania

Pierwszy sklep sieci Take&Go zostanie otwarty pod koniec czerwca w Poznaniu przy ul. Półwiejskiej 13. To jedno z najczęściej uczęszczanych miejsc w stolicy Wielkopolski i nie jest to lokalizacja przypadkowa.

- Chcemy docierać do klientów, którzy żyją aktywnie i szybko, a także potrzebują zrobić zakupy w drodze do pracy czy też domu. Take&Go to przyszłość oraz marzenia, które możemy zrealizować. Pierwszy sklep to dopiero początek i już teraz intensywnie pracujemy nad doborem kolejnych lokalizacji, zarówno w Poznaniu, Warszawie, jak i w innych miastach – mówi Dawid Urban, inwestor i pomysłodawca Take&GO.

W sklepach Take&Go początkowo będzie dostępnych około 900 indeksów produktowych; głównie asortyment spożywczy i szeroka oferta dań gotowych. Bez papierosów oraz alkoholu. W sklepie pojawią się za to krojone owoce, soki bez konserwantów oraz wysokiej jakości kawa. Wachlarz produktów w miarę rozwoju sieci ma ewoluować i być dostosowany do wymagań i potrzeb klientów.  

Za całym projektem stoi poznańska firma Surge Cloud, która specjalizuje się w procesach cyfrowej transformacji dla punktów sprzedażowych i odpowiada za systemy obniżające koszty sprzedaży, takie jak m.in. inteligentna półka.

Surge Cloud łączy świat analizy danych oraz IoT. Podstawą wdrażanych przez nich usług i produktów jest technologia bazująca na tzw. Internecie Rzeczy oraz machine learning. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }