Tesco rusza z programem "Duża pomoc dla małych przyjaciół"

W jego ramach organizacje pozarządowe i instytucje publiczne zajmujące się zwierzętami, mogą zgłosić się do supermarketów sieci i odebrać żywność nadającą się do spożycia przez zwierzęta. Wszystko to zupełnie za darmo, wystarczy zorganizować transport.

W najnowszym programie „Duża pomoc dla małych przyjaciół” Tesco realizuje dwa cele: przyczynia się do walki z marnowaniem żywności i jednocześnie wpływa na poprawę jakości życia zwierząt.

Do programu zgłaszać się mogą organizacje pozarządowe i instytucje publiczne z całej Polski, np. schroniska, fundacje, organizacje czy ZOO, chcące wpłynąć na polepszenie warunków życiowych i żywnościowych zwierząt.

Aby przystąpić do programu wystarczy spełnić dwa warunki: organizacja musi mieć formę prawną i uzyskać zaświadczenie od powiatowego lekarza weterynarii potwierdzające, że zwierzęta są pod stałą opieką lekarza weterynarii. Po weryfikacji prawidłowości wszystkich dokumentów, podpisana zostaje umowa partnerska, na mocy której organizacja może odebrać żywność z najbliższego sklepu Tesco.

- Rodzaj i ilość przekazanej żywności zależy od profilu organizacji i tego, jakie zwierzęta ma pod opieką – co innego będzie odpowiednie dla kur, a co innego dla słoni z ZOO. Organizacja może odebrać tyle żywności, ile potrzebuje, jedynym ograniczeniem są tutaj zapasy każdego ze sklepów. Ilość żywności jest ustalana indywidualnie ze sklepem. – mówi Małgorzata Tokarz, kierownik operacyjny ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w Tesco Polska .

Udział w programie jest bezpłatny, a organizacja musi zadbać tylko o pojemniki zgodne z zasadami transportu żywności oraz odbiór i transport żywności ze sklepu.

Każda organizacja, która chce zostać partnerem Tesco w walce z marnowaniem żywności i przyłączyć się do akcji „Duża pomoc dla małych przyjaciół” może zgłosić się do programu, kontaktując się z Biurem Programu (zwierzaki@tesco.com, tel. +48 22 829 85 72 w. 64).

Szczegóły na www.tesco.pl/zwierzaki.

Joanna Hamdan 9084 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }