Marka FreeYu rozpoczęła współpracę z Marcinem Gortatem

W jej ramach została ona jednym z głównym partnerów fundacji koszykarza Mierz Wysoko, której celem jest wspieranie młodych ludzi w realizacji własnych marzeń sportowych.

FreeYu, marka oferująca funkcjonalne przekąski, zaprosiła do współpracy Marcina Gortata – koszykarza i pierwszego Polaka, który dotarł do finałów NBA.

W ramach współpracy marka FreeYu została jednym z głównym partnerów fundacji Marcina Gortata Mierz Wysoko, której celem jest wspieranie młodych ludzi w realizacji własnych marzeń sportowych.

Pierwsze aktywacje w których marka będzie aktywnie brać udział to wydarzenia sportowe dla dzieci, Marcin Gortat Camp, które odbędą się w czerwcu w czterech miastach (Rumia, Warszawa, Karpacz, Łódź), oraz mecz Gortat Team vs Wojsko Polskie.

Ponadto współpraca obejmie takie działania jak projektowanie nowych produktów sygnowanych wizerunkiem Marcina Gortata oraz głoszenie idei „Głodni Wolności” za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji.

Kampania z udziałem Marcina Gortata będzie odbywać się pod hasłem „Oblicza wolności Marcina Gortata”

Grafikę do kampanii stworzył Bartosz Kosowski, a za przygotowanie kampanii oraz działania komunikacyjne odpowiada agencja Coollective.

Joanna Hamdan 9692 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }