Angry Birds na stacjach Circle K

Sieć ruszyła z wakacyjną kampanią.

Premiera najnowszego filmu z udziałem Angry Birds już we wrześniu, a w przedpremierze – kampania promocyjna skierowana do klientów stacji. W roli głównej występują: szalone ptaki, zielone świnie i niepowtarzalna kolekcja zarówno dla dzieci jak i dorosłych.

Tankując minimum 20 litrów dowolnego paliwa lub robiąc zakupy w sklepie o wartości nie mniejszej niż 10 zł, klienci mogą zdobywać specjalne przylepiaki (adhezyjne naklejki) z wizerunkami bohaterów filmu Angry Birds 2 oraz znaczki, które następnie można wymieniać na breloki-maskotki.

Na stacjach dostępne będą także specjalne tarcze do gry, do których będzie można rzucać przylepiakami. Można także zdobyć specjalnego przylepiaka z literą „K” - logo sieci, pod którymi kryją się konkursy z nagrodami.

Kampania promocyjna „Angry Birds 2” trwa od 12 czerwca do 11 września (lub do wyczerpania zapasów) na stacjach paliw Circle K w całej Polsce. To kolejna tego typu akcja po Gumiaczkach i Circlozaurach.

Joanna Hamdan 9084 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }