Chrup na grilla

To hasło najnowszej kampanii marki Krakus.

Trwa sezon grillowy, z którym nieodłącznie są kojarzone ogórki Krakus – produkty, które w różnej formie można chrupać podczas spotkań na świeżym powietrzu. Dlatego marka poświęciła im najnowszą kampanię.

Krakus koncentruje się w dwóch obszarach działań – reklam na nośnikach zewnętrznych w przestrzeni miejskiej oraz komunikacji banerowej online.

W outdoorze kreacje pojawiły się łącznie na 643 nośnikach w największych polskich miastach, jak Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Szczecin, a także w Trójmieście i na Górnym Śląsku.

Szerokie działania obejmują także digital w postaci kampanii banerowej.

Joanna Hamdan 9128 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }