Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

100% Somersby, 0% alkoholu

Nowy spot marki.

Somersby w ramach kampanii „Isn’t that wonderful” rozpoczęło emisję spotu promującego pierwszy bezalkoholowy wariant marki - Somersby Pear 0,0%. Nowy smak wszedł na rynek z początkiem maja, a spot można obejrzeć od 10 czerwca w kanałach tematycznych tv oraz VOD i mediach społecznościowych.

Platforma komunikacyjna „Isn’t that wonderful” to zaproszenie dla konsumentów Somersby do świata pełnego smaku, świeżości, dobrej zabawy i odrobiny szaleństwa. Nowy spot podsumowuje walory smakowe tego piwa.

Spot przygotowała agencja Grey. Media planuje nam Dom Mediowy Initiative. Wsparcie kreatywne zapewnia marce Somersby agencja Kamikaze.

Joanna Hamdan 8859 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }