Unilever przejmuje markę Tatcha

Założona w 2009 roku przez Victorię Tsai marka oferuje produkty zawierające składniki wykorzystywane w japońskim rytuale pielęgnacji skóry.

Formuły kosmetyków do pielęgnacji skóry Tatcha składają się głównie z zielonej herbaty, ryżu i alg znanych jako Hadasei-3.

- Tworząc Tatcha, naszym marzeniem było stworzenie marki, która przetrwałaby co najmniej 100 lat. To marzenie może się spełnić dzięki firmie Unilever - powiedziała Victoria Tsai.

Produkty marki Tatcha dostępne są głównie w Stanach Zjednoczonych. Do najbardziej popularnych należą: mgiełka Luminous Dewy Skin, podkład Silk Silk, krem ​​nawilżający The Water Cream oraz The Deep Cleanse Exfoliating Cleanser.

Transakcja przejęcia ma być zakończona w trzecim kwartale br. Jej szczegóły nie zostały ujawnione.

Źródło i zdjęcie: www.esmmagazine.com

Joanna Hamdan 9167 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }