Wzrost liczby klientów w Klif Gdynia

Nowi najemcy, nowa kampania Galerii Klif oraz intensywne, zintegrowane działania marketingowe przynoszą efekty. Mimo dalszych ograniczeń handlu w niedzielę, w ostatnich trzech miesiącach gdyński Klif odwiedziło więcej klientów niż w ubiegłym roku o tej samej porze.

Średni wzrost liczby klientów to ok. 2,5% i liczba ta sukcesywnie rośnie. W rezultacie każdy wiosenny miesiąc tego roku jest lepszy od analogicznego z ub.r.

Motywem realizowanej strategii Galerii Klif są szeroko pojęte relacje i otwarcie – na modę, kulturę, społeczność lokalną.

- Organizowane we współpracy z Muzeum Miasta Gdyni unikatowe wystawy zachęcają do przyjścia mieszkańców, wielbicieli Gdyni i historii, a pokazy prac młodych polskich malarzy budzą zainteresowanie osób poszukujących świeżego spojrzenia na sztukę - mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif. - Ukazuje się też więcej materiałów o Klifie w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Klif budzi ciekawość, bo pielęgnuje tradycję i lokalną kulturę a to się podoba mieszkańcom i jest przez nich doceniane - uważa.

Sylwia Wiszowata-Łazarz, associate director z Cushman&Wakefield, która zarządza Klifami, dodaje, że w kolejnych latach firma chce mocniej zakotwiczyć gdyński Klif nie tylko jako modową enklawę, ale wykorzystać wymagania klientów dotyczące ciekawych, niepowtarzalnych doświadczeń zakupowych i takie im regularnie dostarczać. Już w drugiej połowie roku ruszają Klif Fashion Studio i Klif Glam Studio, które to aktywności będą dostarczać klientom wiedzy na temat trendów, ale również aktywnie ich włączać w poszukiwanie własnych modowych stylów i odważną nimi zabawę.

- Oprócz tego realizowanych będzie wiele mniejszych projektów pogłębiających relacje Klifu z mieszkańcami jak również relacje między nimi samymi, wypełniając szczególnie lukę związaną budowaniem relacji w życiu i zamknięcia się w mobilu – mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz.

Klif kontynuuje długofalową strategię łączenia ofert marek z artykułami dla wymagających klientów z popularnymi sklepami sieciowymi. W ubiegłym roku w Klifie pojawiło się 11 nowych najemców, wśród nich marka Superdry, która flagowe sklepy otwiera tylko w najlepszych lokalizacjach - Berlinie, Londynie, Nowym Jorku, Hong Kongu i Dubaju. Nowy salon jest jedynym w północnej Polsce. Otwarto także multibrandowe sklepy odzieżowe oferujące marki z wyższej półki - La Martina, Henry Moore i Luxury&Me oraz sklep z wyposażeniem wnętrz - Spensen. Ofertę uzupełniły popularne sklepy Media Expert i CCC a od niedawna jako dodatkowy serwis, pojawiła się myjnia samochodowa Autospa. Jedyny w Trójmieście salon otworzyło Mo61 Perfume Lab - miejsce, które kreuje inspirujące doświadczenia dla klientów, którzy mogą tworzyć swojej własne, niepowtarzalne zapachy. Na otwarcie czeka jeszcze pierwszy w Gdyni sklep komputerowy X-kom i premium koncept sportowego salonu Martes Sport.

Galeria Klif w Gdyni działa od 1996 r. Oferuje klientom ponad 140 sklepów, m.in. Bizuu, BOHOBOCO, Charme, Calvin Klein Jeans, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita Robert Kupisz Liu Jo, Marciano Guess, Max&Co., Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry.

Działają też Supermarket Piotr i Paweł, strefa food court, Kraina Treflików - miejsce z warsztatami i zajęciami dla dzieci, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i Super-Pharm.

 

 

Katarzyna Pierzchała 2801 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }