Metropolitan Investment coraz większy

Do zespołu Metropolitan Investment dołączyły dwie nowe osoby, które poszerzą kompetencje biur odpowiedzialnych za ekspansję i inwestycje oraz komercjalizację obiektów z portfolio spółki.

Ewa Zurman (na zdjęciu) od początku maja br. jako dyrektor Biura Ekspansji i Inwestycji Metropolitan Investment jest odpowiedzialna za koordynowanie pracy swojego zespołu – architektów, inżynierów budownictwa, ekspanderów. Prowadzi nadzór prac związanych z realizacją inwestycji na każdym jej etapie. Ma 16-letnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych w zakresie akwizycji, realizacji inwestycji, komercjalizacji, zarządzania aktywami, analizy finansowej i pośrednictwa.

Doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych i koordynacji związanych z nimi prac zdobywała m.in. w pracy dla takich firm jak: Tesco, Stokrotka oraz Katharsis Development. Wprowadziła na polski rynek nową markę centrów handlowych HopStop, współtworzyła strategię rozwoju tejże sieci. Brała udział w prywatyzacji spółek branży transportowej należących do skarbu państwa, a następnie współtworzyła koncepcje Zintegrowanych Centrów Komunikacyjnych na terenie całej Polski.

Poza tym do zespołu komercjalizacji Metropolitan Investment w połowie maja br. dołączyła Anita Kaczmarska. Jako senior leasing manager odpowiada za komercjalizację powierzchni handlowych, współpracę z najemcami sieciowymi, koordynację najmu oraz negocjowanie umów. Z branżą nieruchomości związana jest od blisko 25 lat, w tym m.in. w zakresie pośrednictwa sprzedaży, analizy rynku, budowy wizerunku firmy na rynku nieruchomości oraz komercjalizacji powierzchni handlowych. Przez ostatnie 11 lat pracowała dla Immochan Polska (obecnie Ceetrus), gdzie zajmowała się m.in. komercjalizacją i rekomercjalizacją galerii handlowych Auchan oraz przebudową i rozbudową obiektów spółki. W tym czasie podpisała także blisko 500 umów najmu zarówno w nowych projektach, jak i istniejących obiektach, pracując na całym portfolio firmy.

Spółka Metropolitan Investment jest pierwszym w Polsce zespołem prowadzącym projekty na rynku nieruchomości dochodowych dla klienta indywidualnego. Firma ma w swoim portfolio inwestycje z zakresu nieruchomości handlowych rozwijane pod brandem Metro, prywatne akademiki oraz apartamenty inwestycyjne. W ciągu niespełna czterech lat działalności firma zrealizowała 17 inwestycji o łącznej powierzchni 42 tys., mkw. a w realizacji znajduje się kolejne 92 tys. mkw. powierzchni.

Katarzyna Pierzchała 2801 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }