Kaufland zaprasza do kulinarnej podróży

Sieć startuje właśnie z akcją "Jedzenie to… odkrywanie".

„Jedzenie to… odkrywanie” jest nową odsłoną kampanii Kauflandu.

W jej ramach sieć przekonuje, że jedzenie to nie tylko spożywanie żywności, ale także źródło skojarzeń, wspólnych przeżyć i wspomnień. To także ważny element kultury i stylu życia ludzi w każdym zakątku globu, co spróbują udowodnić Alex Wahli i Olaf Deharde - kucharze, blogerzy oraz znawcy streetfoodu.

Szefowie kuchni odwiedzą dziewięć krajów świata, gdzie  będą odkrywać lokalne przysmaki.

Bohaterowie programu rozpoczynają poszukiwania smaku nad Sekwaną. Odwiedzają lokale, opowiadają o miejscowych tradycjach związanych z jedzeniem oraz o kulinarnej francuskiej klasyce. Wypieki, naleśniki, sery, czy ryby i mięsa – Alex i Olaf przypominają, dlaczego kuchnia francuska uchodzi za jedną za najlepszych na świecie i podpowiadają, jak samemu zostać domowym chef cuisinier.

Kolejne odcinki serii będą poświęcone m.in. kulinarnej stronie Meksyku, Włoch czy Grecji. Każdy nowy epizod będzie miał swoją premierę przy okazji tygodnia specjalnego w sieci Kaufland, poświęconego kuchni danego kraju lub regionu, gdy oferta lokalnych specjałów będzie dostępna w atrakcyjnych cenach.

Premierze serii towarzyszy tydzień francuski, który potrwa do 12 czerwca.

Wyniki tych podróży można śledzić na interaktywnej mapie dostępnej na www.kaufland.pl/odkrywanie.

Joanna Hamdan 9128 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }