Chorten we włoskim stylu

Do Grupy dołączył market Tipica Italiana.

Tipica Italiana od 5 lat zajmuje się bezpośrednim importem i sprzedażą detaliczną oraz hurtową oryginalnych włoskich produktów. Teraz firma weszła do Grupy Chorten, z którą współpracuje już 1600 sklepów, by rozszerzyć ofertę o wybrane polskie i podlaskie produkty.

- Liczymy na to, że podjęcie współpracy z Grupą Chorten i zaoferowanie topowych polskich i regionalnych produktów podniesie zainteresowanie także oryginalnymi wyrobami z Włoch – mówi Magdalena Łupińska, dyrektor zarządzająca Tipica Italiana.

Nowe otwarcie marketu Tipica Italiana pod szyldem Grupy Chorten nastąpi 14 czerwca. Sklep w Białymstoku przy ul. 42 Pułku Piechoty 8, którego założycielem jest rodowity Włoch Giovanni Foggetta, ma ponad 400 mkw. sali sprzedaży. Drugie tyle to powierzchnia magazynowa, ponieważ sprzedaż prowadzona jest także w internecie. To największy tego typu specjalistyczny sklep z produktami z Włoch w północno-wschodniej Polsce, który sprzedaje towary zarówno klientom indywidualnym, jak i do kanału HoReCa. 

W jego ofercie znajdują się wina, napoje, wody mineralne i kawy od najlepszych włoskich producentów. Smakosze znajdą tu również oryginalne wędliny, sery, oliwy, przetwory, makarony, mąki i słodycze. Tipica Italiana ma także w sprzedaży włoskie kosmetyki i chemię dla gospodarstw domowych.

Teraz oferta wzbogacona została o wybrane produkty polskie w promocyjnych cenach uzyskanych dzięki współpracy z Grupą Chorten. W sklepie dostępna jest też marka premium sklepów Chorten – Z Podlaskiej Spiżarni.

- W sklepie Tipica Italiana dostępne będą przede wszystkim nasze zupy, przetwory oraz przyprawy kresowe. To miejsce dla miłośników dobrej kuchni, którzy cenią sobie wysoką jakość produktów, więc także odbiorców naszej oferty - wylicza Cezary Szyłak, dyrektor marki Z Podlaskiej Spiżarni w Grupie Chorten.

Z okazji otwarcia placówka zaplanowała specjalne promocje i degustację włoskich wędlin oraz nowych produktów Z Podlaskiej Spiżarni.

Joanna Hamdan 8867 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }