Na rynku wody pojawił się nowy gracz

Jest nim firma Arteta, znana dotąd konsumentom z przekąsek pod marką DayUp.

Do portfolio firmy dołącza woda alkaiczna DayUp Naturally Alkaline Water. Tym samym firma wkracza w nowy segment rynku spożywczego.

Zdaniem producenta DayUp Naturally Alkaline Water jest idealnie zbalansowaną mieszanką naturalnej wody mineralnej oraz źródlanej o odczynie zasadowym pH 8,0 (u źródła), co może pozytywnie wpływać nie tylko na równowagę kwasowo-zasadową organizmu, ale również wspomaga skuteczne nawodnienie.

Dzięki źródłom położonym z dala od cywilizacji, w swoim składzie nie ma śladu azotynów i azotanów, często pochodzących z nawozów rolniczych. Dodatkowo, od jej pozyskania do zabutelkowania, woda DayUp nie ma kontaktu ze środowiskiem zewnętrznym, dlatego zachowuje swoją naturalną czystość.

Butelka, do której rozlewana jest DayUp Naturally Alkaline Water spełnia standardy opakowań dla niemowląt, nie zawierając szkodliwego związku Bisfenolu A (w skrócie BPA). Wszystkie jej elementy: butelka, korek i etykieta w 100% nadają się do recyklingu.

DayUp Natrurally Alkaline Water dostępna jest w Lidlu od dzisiaj (10 czerwca).

Rekomendowana jej cena wynosi 2,50 zł za 0,7 l.

Joanna Hamdan 8865 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }