L'Oreal prowadzi relaunch marki Garnier

Konsekwencją nowej strategii marki jest dodany do logo tagline: Naturalnie i nowe produkty w portfolio Garniera.

Na zdjęciu: ambasadorkami marki i jej przemiany są aktorki Katarzyna Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha

L'Oreal, producent marki Garnier, przedstawił nową strategię i logo zapowiadając wprowadzenie kolejnych subbrandów, a wszystko dzieje się wokół pojęcia "naturalność".

Transformacja marki opierać się ma na trzech fundamentach: innowacyjności pod kątem naturalności produktów, zrównoważonym pozyskiwaniu składników oraz ochronie środowiska. Zgodnie z tą strategią receptury produktów marki są zmieniane tak, by ich formuły w jak największym stopniu składały się z naturalnych i pochodzących ze zrównoważonych upraw składników. Etykiety mają być czyste i transparentne, a opakowania biodegradowalne i z jak najmniejszym udziałem plastiku (w marce Olia np. o 50%).

Nową strategię producent postanowił podkreślić logo z "ręcznie" pisanym tagline'em: Naturalnie.

Ambasadorkami marki i jej przemiany są Katarzyna Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha (wcześniej promujące linię farb Garnier Color Naturals), które są również twarzami najświeższej nowości marki - Hyaluronic Aloe Jelly, wprowadzonego na rynek w czerwcu preparatu w 96% składającego się z naturalnych składników. Pod koniec czerwca ruszyć ma kampania wspierająca produkt. W telewizji pojawi się adaptacja globalnej kreacji, którą realizuje Publicis Media. Spoty digitalowe, z udziałem obu ambasadorek przygotowuje MullenLowe Warsaw.

Jesienią, we wrześniu lub w październiku, do portfolio Garnier Naturalnie w Polsce dołączyć ma natomiast nowa submarka - Garnier Bio - seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy, certyfikowana ekologicznie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }