Ed Sheeran rozpoczął współpracę z Heinzem

W jej wyniku powstała specjalna edycja keczupu pod marką Edchup.

Tą informacją znany muzyk podzielił się ze sowimi 29 mln obserwatorów na Instagramie 5 czerwca.

- To jest naprawdę realne i już wkrótce będziesz mógł go zdobyć - napisała gwiazda popu, a także dołączyła zdjęcie przedstawiające samego siebie, całującego specjalną butelkę ketchupu.

Współpraca Eda Sheerana z firmą Heinz jest częścią obchodów Światowego Dnia Ketchupu i 150-lecia producenta.

Ponadto muzyk nie ukrywa, że jest wielkim fanem keczupu tej marki. Ma nawet tatuaż z logo firmy na ramieniu.

Źródło i zdjęcie: www.nme.com

Joanna Hamdan 8865 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }