Danone. ŚniaDanio

Nowa metoda na porannego Głoda.

ŚniaDanio to nowa przekąska od marki Danio, czyli serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców. Produkt dostępny jest w trzech wersjach smakowych.

Pojawienie się nowości na rynku wspierane jest kampanią w której obok Małego Głoda pojawia się nowy bohater, będący synonimem nieustępliwego porannego głodu - Burczek. Jest on członkiem prezentowanej niedawno Ekipy Małego Głoda, która stanowi istotną część tegorocznej strategii komunikacyjnej marki.

W ramach działań promocyjnych przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych.

Kampanię uzupełniają działania z zakresu influencer marketing i PR prowadzone przez Danone.

Za strategię nowego wariantu odpowiadają agencje H2O Creative i VMLY&R Poland. Idea kreatywna, projekt i nazwa opakowania, a także kreacja postaci i key visual zostały stworzone przez H2O Creative. Za koncepcję kreatywną i produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom, zaś zakupem mediów digital - agencja K2 Precise.

Joanna Hamdan 9084 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }