Nadawanie i odbieranie przesyłek w Kauflandzie zyskuje na popularności

Z usługi, którą sieć uruchomiała w wybranych sklepach wspólnie z firmą Pointpack.pl w kwietniu, skorzystano już ponad dwa tysiące razy.

Z nowej usługi mogą korzystać klienci sieci Kaufland w 30 lokalizacjach m.in. we Wrocławiu, Łodzi, Tarnowie, Rudzie Śląskiej czy Zamościu. Przesyłki DHL Parcel można odbierać i nadawać w Punktach Informacyjnych w godzinach pracy marketów.

Dzięki temu klienci sieci przy okazji codziennych zakupów mogą także nadać lub odebrać paczkę.

Od momentu uruchomienia usługi na początku kwietnia do 2 czerwca włącznie, skorzystano z niej 2225 razy.

- Wprowadzając możliwość korzystania z usług kurierskich w naszych sklepach, chcieliśmy przede wszystkim pomóc naszym klientom oszczędzić czas i ułatwić im planowanie dnia. Dostępność usługi w godzinach pracy marketów zapewnia wygodne nadanie i odbiór przesyłki zarówno wcześnie rano, jak i wieczorem. W dni powszednie część z naszych sklepów jest czynnych już od godz. 7:00 i nawet do godz. 22:00, co pozwala klientom na większą swobodę przy realizacji tego typu przesyłek - mówi Justyna Przybylska, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej sieci Kaufland.

Usługa ta cieszy się coraz większą popularnością. Z danych sieci wynika, że w sklepach nią objętych  obsługiwanych jest już ponad 300 przesyłek tygodniowo.

W przyszłości sieć Kaufland planuje rozszerzyć współpracę również z innymi firmami kurierskimi, a także rozważane jest udostępnienie tej usługi w kolejnych marketach sieci.

Joanna Hamdan 8867 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }