Kubuś zachęca do ruchu

W ramach akcji "Rusz się z Kubusiem" marka zachęca najmłodszych do aktywności fizycznej.

„Rusz się po nagrody!”, to nowa akcja promocyjna, w ramach której marka przygotowała aplikację opartą o rozszerzoną rzeczywistość.

Nowa aplikacja Kubusia to wyzwania od ambasadora marki youtubera Krzycha Golonki i Kubusia, a także sportowe gry w technologii AR.

Na zwycięzców czekają: spotkanie z Krzychem Golonką (główna nagroda w wyzwaniach), Play Station 4 Slim 1 TB w zestawie z Sony PS4 Kamera v2 oraz grą Just Dance 2019 (główna nagroda w grach sportowych) oraz deskorolki elektryczne, longboardy i karty podarunkowe Decathlon.

Nagrody do wygrania co miesiąc, w każdej z 3 rund.

Działania promocyjne będą prowadzone przy współpracy z influencerami oraz digitalowo: na YouTube, Tik Tok’u i w innych mediach społecznościowych oraz na stronach i portalach tematycznych.

Szczegóły na https://ruszsieponagrody.kubus.pl.

Joanna Hamdan 8865 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }