Idealne lato z Zott

Marka ruszyła z konkursem.

Aby wziąć w nim udział, wystarczy zakupić w sklepach Carrefour lub Rast produkty pitne Zott: Caffreze, Jogobellę w Butelce, Jogobellę Koktajl lub Serduszko Mleko za minimum 10 zł i zachować paragon.

Następnie należy wymyślić letnie hasło reklamowe dla Caffreze lub produktów do picia marki Jogobella.

Co tydzień nagrodzonych zostanie 150 autorów najlepszych haseł. Do wygrania jest 600 plażowych ręczników.

Konkurs potrwa do 27 czerwca.

Szczegóły na www.ochotanazotta.pl.

Joanna Hamdan 8865 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }