Żabka w Krakowie, jakiej jeszcze nie było

Żabka uruchomiła sklep na krakowskim Kazimierzu przy ul. Szerokiej 31. Nawiązując do historycznego charakteru lokalizacji w placówce zamieszczono reprodukcję ryciny XIX-wiecznego Krakowa. Wyemitowano również specjalny znaczek pocztowy.

 

Jak tłumaczy Adam Manikowski, wiceprezes zarządu ds. operacyjnych sieci Żabka, firma połączyła  tradycję z nowoczesnością dbając o to, aby sklep oddawał historyczny charakter lokalizacji.

Sklep na Kazimierzu w nowym formacie oferuje szereg udogodnień. W strefie Żabka Café, gdzie zawisła reprodukcja ryciny autorstwa Henryka Waltera z 1863 r., klienci mogą napić się świeżo mielonej kawy w wielu rodzajach, m.in. espresso i caffé latte, czy przekąsić coś na ciepło np. minipizzę czy panini. Do zakupów powyżej 20 zł klienci otrzymają bezpłatnie wyemitowaną specjalnie dla tego sklepu kartkę pocztową z przepięknym widokiem Starego Rynku w Krakowie. Razem z dedykowanym akcji znaczkiem pocztowym, stanowią komplet gotowy do wysłania do przyjaciół czy rodziny z pozdrowieniami z Krakowa. Znaczki nie są dostępne w ogólnej sprzedaży, co dla miłośników filatelistyki może być dodatkowym atutem do odwiedzenia właśnie tego sklepu.

- Jestem rodowitą krakowianką, urodziłam się i wychowałam właśnie tu, na Kazimierzu. Dlatego tym bardziej cieszę się, że w tym wyjątkowym miejscu mogę prowadzić swój własny biznes pod znanym szyldem, łącząc tradycję tej dzielnicy z nowoczesnym i innowacyjnym podejściem sieci – opowiada Dorota Witek, franczyzobiorczyni sklepu przy ul. Szerokiej w Krakowie. - Mam nadzieję, że sklep Żabka, który niedawno otworzyłam, na stałe wpisze się w topografię tej okolicy i będzie chętnie odwiedzany zarówno przez krakowian, jak i turystów przybywających do tej części Krakowa – mówi Dorota Witek.

Rycina Henryka Waltera została pozyskana z Muzeum Rynek Główny - fragment z kościołem św. Wojciecha i kościołem Mariackim, autor/Wytwórca: Henryk Walter/Zakład Litografii "Czasu", czas powstania: około 1863 r., przygotowane we współpracy z Muzeum Krakowa.

Firma Żabka właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5600 placówek prowadzonych przez blisko 4000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Jej sklepy są odwiedzane codziennie przez 2 miliony klientów a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż 300 m od najbliższej Żabki. W nowym formacie, wzbogaconym o szeroki wachlarz usług dodatkowych, funkcjonuje już blisko 3700 sklepów.

Katarzyna Pierzchała 2801 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

  • odpowiedz

    Bardzo szanuje takie inicjatywy. Brawo żabka.

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }