W związku z tym, że dotychczasowa marka – Bury – odnosząca się do działalności firmy związanej z eksportem, importem oraz dystrybucją nie wywoływała bezpośrednich skojarzeń z kategorią produktów – owocami i warzywami – firma zdecydowała się na wprowadzenie marki produktowej z nową nazwą.
Koncepcja nowej marki i projekty opakowań produktów „Rajskiego Ogrodu” są wynikiem badań rynku i preferencji konsumentów. Jak zapewnia producent celem nowej marki jest dostarczanie klientom produktów premium, czyli owoców i warzyw specjalnie wyselekcjonowanych, naturalnych, pochodzących tylko od zaufanych i sprawdzonych dostawców. To marka dla ludzi ceniących zdrowy tryb życia i świadomych konsumentów.
– Marka „Rajski Ogród” to nie tylko produkt biznesowy – to zdecydowanie marka z misją. Naszym celem jest przypominanie, że codzienne spożywanie owoców i warzyw po prostu wychodzi nam „na zdrowie” – mówi Jacek Bury, prezes zarządu Bury.
Obecnie w ofercie firma Bury ma ponad 150 produktów, do których należą polskie owoce i warzywa, a także zagraniczne owoce cytrusowe i egzotyczne.
Całościową kreacją marki zajęła się lubelska agencja reklamowa Cumulus.