"Eko Laboratorium Szopa Pracza"

Czyli nowy projekt edukacyjny marki Persil.

Dzięki spotkaniom z „Persil Eko Laboratorium Szopa Pracza” najmłodsi uczestnicy zabawy będą odkrywać pasję do nauki. Szop Pracz przybliży najmłodszym zagadnienia związane z praniem i oszczędzaniem wody i energii, zaszczepiając w nich ciekawość świata.

Podczas spotkań dzieci będą miały okazję zajrzeć do laboratorium Szopa Pracza i przekonać się na własne oczy jak powstaje tęczowa piana oraz dowiedzieć się czym jest zasada. Na uczestników będzie czekało kilka stanowisk, a na każdym z nich laboranci będą przeprowadzali doświadczenia i konkursy. Dla najwytrwalszych, marka Persil przygotowała eko-upominki oraz materiały edukacyjne, które umożliwią przeprowadzenie eksperymentów w domu.

Gospodarzem eko-laboratorium jest Szop Pracz. Będzie on przewodnikiem po świecie ekologii oraz będzie edukował dzieci na temat sposobów ograniczenia zużycia surowców naturalnych (wody i energii) ze szczególnym uwzględnieniem procesu prania.

W ramach komunikacji projektu zaplanowano: kampanię PR, działania influencer marketing, kampanię radiową. Dodatkowo przewidziano cykl eventów w ogrodach zoologicznych na terenie całej polski: 2 czerwca - ZOO Warszawskie, 31 sierpnia - ZOO we Wrocławiu oraz 6 lipca - ZOO w Gdańsku.

Komunikacja projektu będzie związana z wprowadzeniem na polski rynek skoncentrowanych produktów Persil z nową technologią Deep Clean, zapewniającą innowacyjne usuwanie plam. Unikalna kombinacja składników aktywnych w nowym Persilu skutecznie zwalcza nawet najbardziej uporczywe plamy wnikając głęboko we włókna. A wszystko to dla idealnych rezultatów oraz blasku pranych ubrań.

Za strategię, kreację oraz całościową realizację projektu Eko Laboratorium Szopa Pracza odpowiada Agencja Kuźnia Group.

Joanna Hamdan 9146 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }