Jak relaksują sie Polki?

Nowa kampania marki Lusette.

Celem kampanii „Relaksuj się, kto może!” jest promocja Lusette jako eksperta od „chwili dla siebie”.

Aby móc w pełni zasłużyć sobie na ten tytuł, Lusette przeprowadziło ogólnokrajowe badanie. W ten sposób marka mogła zdobyć wiedzę o tym, jak kobiety w Polsce spędzają swój wolny czas.

Badanie zostało przeprowadzone we współpracy z domem badawczym SW Research metodą CAWI na reprezentatywnej grupie 1000 Polek.

Do udziału w kampanii Lusette zaprosiło ilustratorkę Rynn rysuje. Wyjątkowy styl wizualny i tematyka jej ilustracji idealnie wpisują się w filozofię marki. Kreacje przygotowane przez nią na potrzeby kampanii „Relaksuj się, kto może!” zobrazowały odpowiedzi na poszczególne pytania oraz wyniki całej ankiety.

Do kampanii włączyły się również influencerki: Chujowa pani domu oraz Flow Mummy.

Kampania „Relaksuj się, kto może!” potrwa od maja do czerwca i obejmie swoim zasięgiem media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube).

Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów.

Joanna Hamdan 8865 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }