Galeria Młociny - nowe otwarcia

Biedronka, Empik, Hebe, Sephora.

  • Od czwartku 23 maja, od godz. 12:00, mieszkańcy warszawskich Młocin mogą robić zakupy w jednej z największych Biedronek w Polsce. Jest to 145. sklep tej sieci w stolicy. Sklep wyróżnia się metrażem (sala sprzedaży wynosi 850 mkw.), pierwszą samoobsługową krajalnicą do pieczywa, stoiskiem mięsno-wędliniarskim, które młocińska Biedronka ma jako szósta w Warszawie oraz wyciskarką do soków. W nowej Biedronce pracę znalazło ok. 40 osób. Młocińska Biedronka powstała w formacie 2.0, który oznacza zoptymalizowane, bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów.
  • W Galerii Młociny pojawił się także Empik. Nowy salon sieci o powierzchni prawie 400 mkw. zlokalizowany jest na parterze centrum handlowego. Czytelna nawigacja pomoże klientom sprawnie poruszać się po salonie. Za kasami umieszczony został duży ekran wyświetlający najnowsze informacje ze świata kultury. Oferta salonu obejmuje: prasę, książki, filmy, muzykę, multimedia, artykuły papiernicze i kreatywne, zabawki, gry planszowe oraz bilety na różnego rodzaju wydarzenia. W salonie będzie można także odbierać zamówienia złożone w sklepie internetowym i Empik Foto oraz za pośrednictwem Ekspresowej Rezerwacji (tzw. Click & Collect). 
  • W nowo otwartym warszawskim centrum handlowym otwarta została także najnowsza drogeria Hebe. To 215. lokal sieci w Polsce i 27. w Warszawie. Drogeria oferuje nowe marki i rozwiązania, będąc jednocześnie największym sklepem sieci. W najnowszej i największej drogerii Hebe na pasjonatki makijażu czekają wyjątkowe i dobrze znane marki, a także nowość – strefa z kosmetykami marki NYX.
  • Wraz ze startem nowej galerii na mapie Warszawy, ruszyła również kolejna perfumeria Sephora. To kolejna perfumeria w nowym koncepcie sieci, który powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Nowy koncept perfumerii Sephora eksponuje szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, Brow Bar Benefit oraz konsultacje pielęgnacyjne. Wszystkie usługi skoncentrowane są w centralnie ulokowanej strefie Beauty Hub. Salon Sephora w Galerii Młociny ma 240 mkw. Na klientów Sephora Galeria Młociny czeka 200 marek pielęgnacyjnych, zapachowych i makijażowych. Wśród tych gorące premiery ostatnich miesięcy, takie jak Fresh Beauty, Pixi, Fenty Beauty by Rihanna czy kultowa Anastasia Beverly Hills. Nowootwarta Sephora zaprasza także klientów do testowania i  odkrywania nowości kosmetycznych poprzez usługi i konsultacje.
Joanna Hamdan 8859 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }